Η Sony φαίνεται πως ετοιμάζει το επόμενο βήμα στη στρατηγική της. Δεν θέλει να είναι απλά «μια εταιρεία που βγάζει παιχνίδια», αλλά να έχει έναν μεγάλο «κουμπαρά» με γνωστές σειρές / brands (IPs) που θα μπορεί να αξιοποιεί σε πολλά διαφορετικά μέσα.
Τι σημαίνει αυτό; Πολύ απλά, αν η Sony αποκτήσει ή ήδη κατέχει μια δυνατή σειρά, όπως το God of War ή το Horizon, δεν θα την κρατήσει μόνο σαν βιντεοπαιχνίδι. Μπορεί να τη μετατρέψει σε τηλεοπτική σειρά, anime, κόμικ, ταινία ή ακόμα και σε εμπορεύματα.
Αυτή η λογική λέγεται multimedia model: η ίδια ιστορία «παίζει» σε πολλά διαφορετικά μέρη, από το PlayStation μέχρι το Netflix. Με αυτόν τον τρόπο, η Sony θέλει να χτίσει ένα «entertainment trading house», δηλαδή μια τράπεζα από IPs που θα αγοράζει, θα εξελίσσει και θα αξιοποιεί σε όσες περισσότερες μορφές μπορεί.
Με απλά λόγια: η Sony θέλει να γεμίσει με δυνατές σειρές ώστε να έχει πάντα υλικό για παιχνίδια, ταινίες και σειρές – και να το σερβίρει σε "κάθε οθόνη που έχουμε γύρω μας".
Περισσότερα για το πώς το PS5 έχει γίνει η πιο επιτυχημένη γενιά PlayStation θα βρεις στο άρθρο μας «Το PS5 είναι η πιο επιτυχημένη γενιά στην ιστορία της Sony», ενώ για τις αλλαγές στο digital-only μοντέλο στην Ευρώπη ρίξε μια ματιά στο «Το Digital-only PS5 έρχεται πλέον στην Ευρώπη με λιγότερο αποθηκευτικό χώρο χωρίς μείωση τιμής»