
Η Sony παραδέχεται ότι η στρατηγική της με τα live-service παιχνίδια "δεν είναι και τόσο ομαλή"

Ιδρυτής του Gamebit.gr, λάτρης των JRPG και των Soulslike παιχνιδιών.
Η στρατηγική της Sony όσον αφορά τα live-service παιχνίδια που ετοίμαζε τα τελευταία 2-3 χρόνια δεν πάει και τόσο καλά, με αποκορύφωμα το Concord το οποίο δύο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία έκλεισε λόγω χαμηλών πωλήσεων και αρνητικών κριτικών. Η Sony επίσης έχει ακυρώσει πάνω από 10 live-service τίτλους μέσα στους οποίους ήταν το Last of Us online και ένα God of War live-service παιχνίδι.
Συγκεκριμένα ο Lin Tao, Οικονομικός Διευθυντής της Sony, παραδέχτηκε πως η στρατηγική της Sony πάνω στα live-service παιχνίδια "δεν είναι και τόσο ομαλή."
Πάντως η Sony δεν τα έχει παρατήσει με τα live-service παιχνίδια· συγκεκριμένα περιμένουμε το Marathon της Bungie όπως και το Fairgame$ από την Haven Studios.
Πάντως η αγορά των live-service παιχνιδιών είναι τεράστια και παρόλο που η Sony έχει ακυρώσει πολλά live-service παιχνίδια, ίσως να ξέρει τι κάνει και τελικά ίσως δούμε αξιόλογα πράγματα από την Sony σε ό,τι αφορά τα live-service παιχνίδια της.
Σχετικά Άρθρα
Σχόλια
Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια. Γίνε ο πρώτος!
Συνδέσου για να αφήσεις σχόλιο
Η δημοσίευση σχολίων είναι διαθέσιμη μόνο σε συνδεδεμένους χρήστες.
