Σύμφωνα με πληροφορίες του Automaton, το Resident Evil Requiem οι μάχες με τα bosses θα δίνουν λιγότερη σημασία στη χρήση όπλων και περισσότερη στη στρατηγική σκέψη. Ο σκηνοθέτης Koshi Nakanishi εξήγησε ότι οι παίκτες θα χρειαστεί να εξερευνήσουν περιοχές και να ξεπεράσουν εμπόδια χρησιμοποιώντας το μυαλό τους, με τρόπο που θυμίζει περισσότερο τα κλασικά Resident Evil 1 και 2.
Η ομάδα ανάπτυξης τόνισε επίσης ότι ένα από τα βασικά στοιχεία του παιχνιδιού θα είναι η εξέλιξη της πρωταγωνίστριας Grace, η οποία θα ξεκινά φοβισμένη και θα μετατρέπεται σταδιακά σε δυνατή επιζήσασα.
Το Resident Evil Requiem φαίνεται να επιστρέφει στις ρίζες της σειράς, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην ατμόσφαιρα και στη στρατηγική παρά στην απλή δράση.