Ο πρώην exec του PlayStation, Shuhei Yoshida, λέει πως δεν χρειάζεται τα παιχνίδια να έχουν τόσο φοβερά γραφικά. Συγκεκριμένα λέει:
"Φυσικά, πιστεύω ότι είναι απαραίτητο να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή ποιότητα γραφικών σε όσους τη θέλουν. Αλλά, για να συνεχίσουμε να είμαστε δημοφιλείς στους χρήστες σε ευρύτερη κλίμακα, πρέπει φυσικά να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης μας."
Γενικά, αν πάρουμε παράδειγμα από το πρόσφατο AstroBot, επιβεβαιώνεται η γνώμη του Shuhei Yoshida, διότι το παιχνίδι πήγε πολύ καλά και τα γραφικά του, όπως και να το κάνουμε, δεν είναι για παράδειγμα σαν του God of War Ragnarok. Οπότε αυτό δείχνει πώς ο κόσμος ίσως να μην θέλει απαραίτητα ένα AAA παιχνίδι, αλλά ένα διασκεδαστικό χαμηλότερης κλίμακας παιχνίδι.
Τέλος, ευπρόσδεκτα τα παιχνίδια με απίστευτα γραφικά, αλλά φανταστείτε όλα αυτά τα χρήματα και ο χρόνος που χρειάζονται για να παραχθούν αυτά τα παιχνίδια να πήγαιναν σε παιχνίδια πιο μικρής κλίμακας και αντί να έχουμε παιχνίδι κάθε 3 χρόνια, για παράδειγμα, από την Sony, να είχαμε κάθε 6 μήνες. Και φυσικά, δεν το συζητάμε πώς και τα παιχνίδια μικρότερης κλίμακας μπορούν να είναι διαμάντια.
Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια. Γίνε ο πρώτος!