Μάχη ενάντια σε γιγάντιο τέρας στο Clair Obscur Expedition 33 με χρήση Unreal Engine 5

Το Clair Obscur Expedition 33 απέδειξε ότι δεν χρειάζεται μεγάλη ομάδα χάρη στην Unreal Engine 5

Published 09/10/2025, 03:43 μμ
Share:

Το Clair Obscur: Expedition 33 μας εντυπωσιάζει όλο και περισσότερο, όχι μόνο με την καλλιτεχνική του ταυτότητα και τις πωλήσεις του, αλλά και με τον τρόπο που δημιουργήθηκε. Παρά το γεγονός ότι προέρχεται από μια σχετικά μικρή ομάδα, το παιχνίδι δείχνει τι μπορεί να πετύχει ένα στούντιο όταν αξιοποιεί σωστά τη σύγχρονη τεχνολογία.


Η Sandfall Interactive αριθμεί περίπου 30 μόνιμους εργαζόμενους, όμως το αποτέλεσμα μοιάζει με παραγωγή πολύ μεγαλύτερης κλίμακας. Ο δημιουργικός διευθυντής Guillaume Broche δήλωσε σε συνέντευξή του στο Automaton ότι η τεχνολογία της Unreal Engine 5 έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να γίνει αυτό δυνατό.


«Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία — όπως η Unreal Engine 5 — έχει αποδειχθεί ζωτικής σημασίας, επιτρέποντας σε μικρές ομάδες να πετυχαίνουν αποτελέσματα που μοιάζουν με αυτά μεγάλων στούντιο», ανέφερε ο Broche. «Η προσαρμοστικότητα σε νέους τρόπους εργασίας είναι το κλειδί και πιστεύω πως πολλά στούντιο θα το βιώσουν τα επόμενα χρόνια καθώς η τεχνολογία γίνεται πιο προσιτή.»


Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του παιχνιδιού, η Sandfall συνεργάστηκε με εξωτερικές ομάδες για animation, QA testing, τοπικοποίηση και ηχογράφηση ορχήστρας.

Ο Broche εξήγησε ότι αυτές οι συνεργασίες δεν έγιναν για να “αντικαταστήσουν” την ομάδα, αλλά για να ενισχύσουν συγκεκριμένα σημεία του παιχνιδιού:


«Οι συνεργασίες μας στόχευαν στο να βελτιώσουν την εμπειρία, όχι να την αλλάξουν. Για παράδειγμα, χάρη σε εξωτερικούς συνεργάτες μπορέσαμε να μεταφράσουμε το παιχνίδι σε πολλές γλώσσες και να ηχογραφήσουμε τη μουσική με ορχήστρα, κάτι που διαφορετικά δεν θα μπορούσαμε να πετύχουμε.»


Παρά τη βοήθεια που δέχτηκε η ομάδα, ο Broche τόνισε πως το όραμα, η ιστορία και τα συστήματα του παιχνιδιού θα ήταν ίδια, ακόμα και αν το στούντιο είχε εκατοντάδες άτομα.


«Ακόμη κι αν είχαμε μεγαλύτερη ομάδα, το παιχνίδι δεν θα ήταν διαφορετικό. Η βάση της ανάπτυξης και η ιστορία που θέλαμε να πούμε θα παρέμεναν ίδιες», ανέφερε.


Ο τεχνικός διευθυντής και επικεφαλής προγραμματιστής Tom Guillermin συμφώνησε, λέγοντας ότι η Sandfall δεν σκοπεύει απαραίτητα να επεκταθεί, παρότι το Clair Obscur ξεπέρασε ήδη τα 5 εκατομμύρια πωλήσεις.

Σχόλια

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια. Γίνε ο πρώτος!

GB

Συνδέσου για να αφήσεις σχόλιο

Η δημοσίευση σχολίων είναι διαθέσιμη μόνο σε συνδεδεμένους χρήστες.